Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 12, 2008
Image Size
2.3 MB
Resolution
2400×4510
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,038
Favourites
258 (who?)
Comments
136
Downloads
149
×
Valentines of the Caribbean by OhSadface Valentines of the Caribbean by OhSadface
You knew it was coming….
I just needed to get these up before V-day. So pardon my lame-ness. It all started with the first one of Norry and Beckett from like my second POTC sketch dump and :iconkotora: was like REDRAW PLS!!! so I did O_o soooo Print em’ out have fun give em away!! There are gonna be links below so you can print them individually and stuff. The will one is so awkward XD Also please tell me if ya use them i would like to know!

Also 101th deviation? Cool.

DON'T CLAIM THESE AS YOUR OWN!! you can used em' but if you go and say, "Yeah I drew it" that makes you a liar Mc'Liar pants D:<

Davey jones, Will Turner, Hector Barbossa, Jack Sparrow, James Norrington, & Cuttler Beckett © Disney

Norry/Beckett: [link]
Davy: [link]
Jack: [link]
Barbossa: [link]
Will: [link]
Add a Comment:
 
:iconkozmotis:
Kozmotis Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
I remember being 13 and handing these out to all of my friends on Valentines day.

And now I understand Will's card.

:XD:
Reply
:iconmayaven:
MayAven Featured By Owner Jul 31, 2012
My friend waz all like

(Barbosa) "Aww that ones cute!" She comments

(Davy) "That ones cute too!" She comments again

(Jack) "Can I have one of these?" She asked

"Sure" I said "You can have this one -hands her the Will one-

-looks- "........ What the heck!?!? Eww!"
Reply
:iconselinelle:
Selinelle Featured By Owner Feb 14, 2012
I still love those Valentines:heart:
Reply
:iconcuppenzecake:
cuppenzecake Featured By Owner May 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
these are so derpy i died a little! FFFFFF! so in love! i will print out like 5000 copies
i HEART their expressions <3
Reply
:iconyani-senpai:
Yani-Senpai Featured By Owner Dec 5, 2010  Hobbyist General Artist
The will one disturbs me on so many levels. e.o

But I love them. XD
Reply
:iconjarofdirtbag:
jarofdirtbag Featured By Owner Jul 26, 2010
im not tryin to be rude cuz iz awesome!!!!!!!!
roflmao
Reply
:iconjarofdirtbag:
jarofdirtbag Featured By Owner Jul 26, 2010
this is from my made up characters point uv view
(norry looks the least bit amused
id shoot barbie in the face
jones not sure
will hell no
jack mabey)

great job. hell iz better than i can do hehe
i luv it.....awesome!
Reply
:icongroovy-gecko:
Groovy-Gecko Featured By Owner Jan 27, 2010  Student General Artist
Barbosa is ADORABLE!!
Reply
:iconvega-highwell:
Vega-Highwell Featured By Owner Aug 21, 2009  Student Filmographer
*squeals at the cuteness* doubt i'll be able to put it into use tho lol xD;
Reply
:iconohsadface:
OhSadface Featured By Owner Aug 21, 2009  Professional Digital Artist
XD thanks
Reply
Add a Comment: